UEA in the WORLD – INTERNATIONAL PARTNERS

The UEA has signed collaboration agreements on scientific research, education and development cooperation, with institutions from all over the world. Among them there are universities, institutes and ministries recognized as prestigious by Secretary of Higher Education, Science, Technology and Innovation (SENESCYT) of Ecuador. You can find more details below.

La UEA ha suscrito acuerdos de colaboración en cuanto a investigación científica, educación y cooperación para el desarrollo, con instituciones procedentes de todo el mundo. Dentro de estas se encuentran universidades, institutos y ministerios reconocidos como prestigiosos por la Secretaría de Educación Superior, Ciencia, Tecnología e Innovación (SENESCYT) de Ecuador.  Para mayor detalles consultar abajo.